Пицата премахва бръчките

В Life.LafBG.com са публикувани материали на: Yellow.bg | БТА | Hotnews.bg | и други източници

Пицата и спагетите с доматен сос могат да станат новите средства за борба със слънчевите изгаряния и бръчките, показва британско изследване.

Учени от университетите на Манчестър и Нюкасъл установиха, че ежедневното консумиране на пет супени лъжици доматено пюре подобрява способността на кожата да се предпазва от опасните ултравиолетови лъчи.

Уврежданията от тях могат да предизвикат не само преждевременно състаряване, но и рак на кожата.

Ползата от доматените ястия се дължи на антиоксиданта ликопен. Неговата концентрация се увеличава, когато доматите са преминали през топлинна обработка.

За целите на изследването 10 доброволци са получавали 55 г. доматено пюре и 10 г зехтин дневно. Още толкова получавали само зехтин.

След три месеца кожата на участниците от доматената група била с 33 процента по-защитена от слънчеви изгаряния. Това отговаря на действието на слънцезащитен крем с много нисък фактор.

Доброволците, приемали доматено пюре, имали и много по-високо ниво проколаген – молекула, която осигурява гъвкавостта на кожата./yellow.bg/


Чети още:
  • Светодиодите в битката с бръчките
  • Бръчките – начин за диагностика?
  • Хапче премахва удоволствието от алкохола
  • Черней здравословно!
  • Хайди Клум: Гордея се с бръчките си
  • Наташа Кампуш прави ТВ-ток шоу
  • Две от най-бързите рецепти за красота
  • Как да се пазим в горещото време
  • Мъжете също го заслужават
  • ДОМАШНАТА КОЗМЕТИКА ПРАВИ ЧУДЕСА
  • Информация за Автора

    Новинарчо е публикувал 7361 публикации в този сайт.


    Използваме готови материали от: Yellow.bg | БТА | Hotnews.bg | и други източници

    Публикуване на Коментар

    Gravatars are small images that can show your personality. You can get your gravatar for free today!

    Copyright © 2010 Life.LafBG.com. All rights reserved.
    Powered by WordPress.org, Custom Theme and ComFi.com Calling Card Company.