Друго са си манджите на мама
- Saturday, May 30, 2009, 17:17
- Любопитно
- 9
- Добави коментар

Децата, захранвани със здравословна домашно приготвена храна вместо с пюрета за бебета от търговската мрежа, порастват по-стройни, показа изследване на британски учени, цитирано от в. “Дейли мейл”.
Екипът на д-р Шан Робинсън от Университета на Саутхамптън установи, че децата, хранени с плодове, зеленчуци и приготвена вкъщи храна, имат по-голяма мускулна маса, отколкото тлъстини, когато станат на 4 години.
Малките са изследвани с рентгенова техника, която разкрива относителните количества на мускулната маса и на мастната тъкан.
Изследването обхваща 536 деца на 6-годишна и на 12-месечна възраст. Отделно изследване показа, че бебетата, които са кърмени по-дълго време, когато пораснат, имат по-малко тлъстини.
Резултатите от изследванията са публикувани в Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism. БТА & Yellow.bg
Чети още:
Информация за Автора
Публикуване на Коментар
Gravatars are small images that can show your personality. You can get your gravatar for free today!
